وضعیت موجودی محصول


توضیحات

شرایط بازگشت کالا

نویسنده: خانم زارع دسته: مطالب مرتبط سایت تاریخ: دیدگاه: 0 بازدید: 3824

3روز مهلت برگشت پس از دریافت کالا

آسودگي خاطر و رضايت مندي مشتريان همواره از الويت هاي مجموعه کویر بوده است و این مجموعه در اين راستا مي کوشد تا هر سفارش در شرايط مطلوب و مورد انتظار به دست مشتري برسد. با وجود اين ممکن است مشتريان محترم پس از خريد، با مسايلي روبرو شوند که درچنين مواردي خدماتي در چارچوب خدمات پس از فروش در نظر گرفته شده است.

در نظر داشته باشید اقلامی که در فروشگاه تست می شوند و برچسب گارانتی داشته باشند امکان برگشت دارند.

 شرايط بازگرداندن کالا

استفاده از 3 روز ضمانت بازگشت چه شرايطي دارد؟

اگر کالاي خريداري شده، ايراد يا اشکال فني داشته باشد.

1- اشکال یا ایراد فنی و یا هرگونه مغایرتی در سفارش حداکثر تا 3 روز پس از دریافت کالا به فروشگاه اطلاع داده شود(تلفنی, یا شبکه های مجازی) و بعد از این بازه زمانی مسئولیتی شامل مجموعه نمی شود.

2- عودت کالا باید بدون نقص ظاهری ،ضربه یاهرگونه شکستگی باشد و برچسب گارانتی نباید مخدوش شده باشد.و حتما توسط پشتیبان مجموعه تائیدیه برگشت کالا داده شود.

3- محصولات تولیدی ما کاملا تست شده و از این بابت اطمینان 100% داریم و در صورت مشاهده هرگونه ایراد فنی تا سه روز پس از دریافت کالا اطلاع داده شود. شایان ذکر است که استفاده ناصحیح از دستگاه یا برد ارسالی شامل گارانتی نمی شود

4- قبل از اینکه کالای مورد نظر را برگشت دهید حتما تاییدیه ارسال از پشتیبانی بگیرید.

5- کالای مرجوعی توسط پست یا تیپاکس ارسال گردد. هزینه برگشت کالا به مجموعه در هر صورت بر عهده مشتری خواهد بود و پس از بررسی در صورت تعمیر ( هزینه قطعات و تعمیر وارسال مجدد بر عهده مشتری می باشد) و یا تعویض با پست سفارشی برای مشتری ارسال خواهد شد.

شماره تماس فروشگاه: 03532330313

تلگرام :  https://t.me/kavirsupport

 

 

 

دیدگاه خود را بنویسید