وضعیت موجودی محصول


توضیحات

برد usb touch جدید -قابلیت کار در تمام سیستم عامل ها

با خرید این محصول 3 امتیاز وفاداری. سبد شما در مجموع 3 امتیاز وفاداری که می تواند به کوپن تخفیف تبدیل شود به ارزش 15,000 ریال.


نظر و رتبه بندی مشتریان

1443000

محصول جدید

3,323,000 ریال

 usb touch board +Micro usb5pin cable 

این برد برای تبدیل نمایشگرهای شما به تاچ می باشد بدین صورت که با وصل پورت usbو نصب درایور آن شما با تاچی که در اختیار دارید می توانید از ویندوز خود یا هر سیستم عاملی که موس usb در آن کار میکند به صورت لمسی استفاده کنید.

این برد در تمام سیستم عامل ها به خوبی کار میکند.

Win2000(NT),WinXP,WinCE,win7, win8,Linux

برای استفاده , ابتدا بردرا در محیط ویندوز کالیبره کرده و بعدمی توان در سایر سیستم عاملها استفاده کرد.(بدون نیاز به کالیبره مجدد)

توجه داشته باشید که روی سیستم فریم ورک 4نصب باشد.( در ویندوز 8.1 و10 بطور پیش فرض نصب می باشد.)

نظرات

ثبت نام مورد نیاز نمی باشد!

11 سوال(ها) پاسخ داده خواهد شد

اگر سوال و یا نظری دارید مطرح نمائید

(اختیاری)
*(برای دریافت پاسخ مورد نیاز می باشد)
  • ارسال شده توسط احسان امیری
    در 23/04/1398
    سلام این برد تا چه سایز رو پشتیبانی میکنه؟ پاسخ:
    سلام این برد انواع تاچ چهارسیمه رو پشتیبانی میکنه چون کالیبره میشه همه سایزی رو پشتیبانی میکنه
  • ارسال شده توسط یک مهمان
    در 15/04/1398
    سلام.نحوه کاری که تو فایل ها توضیح دادین گنگه پاسخ:
    سلام خیلی واضح هست باید در ویندوز کالیبره کنید و بعد در سایر سیستم عاملها بدون کالیبره قابل استفاده هست
  • ارسال شده توسط سینا
    در 10/10/1397
    با سلام قابلیت اتصال به raspberry pi3 b plus را دارد؟ پاسخ:
    سلام بله.
  • ارسال شده توسط دهقانی
    در 05/10/1397
    سلام من این برد تاچ گرفتم ازتون روی ویندوز تست کردم اوکی بود ولی روی اندروید جواب نداد یعنی نرم افزاری برای کالیبره اندروید ندادین پاسخ:
    سلام . سیستم این تاچ دقیقا مطابق با usb mouse می باشد. نرم افزار در ویندوز کالیبره میکند و در خود ایسی ذخیره شده و روی سیستم اندروید نیاز به کالیبره ندارد
  • ارسال شده توسط یک مهمان
    در 01/10/1397
    وقت بخیر بنده یه پخش لمسی ۷ اینچ دارم واس ماشینم میخوام اندروید باکس بهش وصل کنم از طریق پورت av بعد الان خود اندروید باکس قابلیت اضافه کردن موس و کیبورد داره الان چطور میتونم تصویر اندروید باکس که از پخش لمسی نمایش داده میشه تاچ کنم که مثل ضبط های اندروید لمسی بشه دیگه با موس وکنترل کار نکنم ...یاداوری خود ضبط لمسی هستش ولی سیستم عامل نداره میخوام با اندروید باکس تبدیل به هوشمند کنم پاسخ:
    سلام امکانش نیست
  • ارسال شده توسط محمد
    در 19/09/1397
    سلام وقت بخیر بنده یه پخش لمسی ۷ اینچ دارم واس ماشینم میخوام اندروید باکس بهش وصل کنم از طریق پورت av بعد الان خود اندروید باکس قابلیت اضافه کردن موس و کیبورد داره الان چطور میتونم تصویر اندروید باکس که از پخش لمسی نمایش داده میشه تاچ کنم که مثل ضبط های اندروید لمسی بشه دیگه با موس وکنترل کار نکنم ...یاداوری خود ضبط لمسی هستش ولی سیستم عامل نداره میخوام با اندروید باکس تبدیل به هوشمند کنم پاسخ:
  • ارسال شده توسط علی
    در 04/08/1397
    این بورد زو به ویندوز 10 میزنم شناسایی نمیکنه . ضمنا روش جامپر هم هست و دو تا پورت usb داره شما اصلا هیچ توضیحی ندادین . از مشتری مداری شما بعیده اطلاعاتش ناقصه . ممنونم راهنمایی بفرمایید پاسخ:
    سلام این برد در قسمت دانلود ویژه منوال و فایل های مورد نظر قرار داده شده است.جمپر برای کالیبره هست که در این فایل ها توضیح داده شده است.لطفا به دانلود ویژه رجوع کنید.
  • ارسال شده توسط حمید برزگر
    در 09/07/1397
    سلام میبخشید اما من در مورد این محصول متوجه نشدم کاراییش رو یعنی من میتونم مونیتور لب تابم رو تاچ کنم با ابن برد ؟ پاسخ:
    سلام بله میشه فقط مهمه که بتونین تاچ رو دقیق روی مانیتور فیکس کنین
  • ارسال شده توسط یک مهمان
    در 30/06/1397
    سلام این محصول برای استفاده با تاچ خازنی هم قابل استفاده هست؟مولتی تاچ پشتیبانی می کنه؟ من می خواستم این : https://kavirelectronic.ir/eshop/tft-70-71/1200570-capacitive-touch-7inch-model-gt911.html رو به لینوکس و ویندوز وصل کنم. پاسخ:
    سلام خیر برای تاچ های مقاومتی هست خیر باید با میکرو راه اندازی کنید
  • ارسال شده توسط ایرج ولی نژاد
    در 24/06/1397
    سلام این کنترلر سازگار با چه نوع تاچی هست. آیا با مقاومتی چهار سیمه سازگار هست . و ضمنا من 20 عدد لازم دارم و قیمت برای این تعداد را میخواستم بدونم. متشکرم پاسخ:
    سلام بله قیمت محصول روی سایت قرار داده شده است.
  • ارسال شده توسط رضا
    در 22/06/1397
    سلام1-آیا روی مانیتور معمولی که الان به کامپیوتر وصل هست قابل استفاده هست؟ 2-برای مانیتور لپ تاپ چطور؟ 3-دقت آن چقدر است؟ 4-آیا فیلمی از عملکردآن در آپارات دارید؟ممنون پاسخ:
    سلام دقت بالا هست ولی پیشنهاد برای لپ تاپ نمیشه بیشتر کارهای صنعتی و کاربردی اطلاعات بیشتر در یه فایل در تب دانلود ویژه محصول برای مشتریان قرار داده شده است.
محتوا فقط مخصوص خریداران می باشد. لطفا محصول را ثبت و پرداخت کنید محتوا اتوماتیک نمایش میدهد.